Reklamní spot pro božskou oříškovou čokoládovou dobrotu.
Vytvořit reklamní spot pro nový produkt v nabídce a zdůraznit jeho přednosti. Použití v reklamě na sociálních sítích s cílem zvýšení prodejů nového produktu.
Vše od prvních hrubých návrhů, až po konečný scénář a realizaci vznikalo v naší produkci. Reklama cílí hlavně na rodiny s dětmi, které si zakládají na zdravé stravě. Je to jeden z projektů které původně vypadaly poměrně jednoduše a neobsahuje moc složitých triků v postprodukci. Natáčení se ale ukázalo mnohem náročnější, než jsme očekávali. Naše malá herečka, která se stala jasnou výtězkou castingu měla perfektně naučený dlouhý text. Bohužel ho měla perfektně naučený s drobnou chybičkou zhruba v jeho polovině a při natáčení, kdy se na ni dívá celý štáb, slovíčko stále pletla. Natočení jedné věty tak trvalo několik dlouhých hodin a velkého množství opakovaných záběrů. S větším množstvím úplatků ve formě sladkostí ale vše nakonec statečně zvládla a podala perfektní výkon. Kapitolou samou o sobě pak byla práce s malým štěnětem, které zarputile odmítalo postupovat přesně podle scénáře a na povel otočit hlavu s roztomilým výrazem. Řešením se ukázalo mňoukání obsluhy kamery a i tento záběr se asi na 30. klapku povedl.